76 procent českých hráčů se domnívá, že hraní her rozvíjí strategické myšlení. V rámci průzkumu[1] G2A – online tržiště s herními tituly – označilo 2 500 českých... (18. 6. 2021)
Změny spotřebitelského chování a charakteru lidské práce vlivem digitalizace staví firmy před nové výzvy. Na jedné straně musí pečovat o angažovanost a motivaci svých zaměstnanců,... (27. 5. 2021)
Tuzemský trh s počítačovými hrami je ve střední a východní Evropě považován za třetí největší. Jeho celková hodnota přesahuje 4,1 mld. Kč[1]. Každý druhý... (11. 5. 2021)
Předchozích 12 měsíců přineslo výraznější urychlení tempa digitální transformace, než si byl kdokoli schopen představit. Dá se tak předpokládat, že do roku 2025... (4. 5. 2021)
Více než roční testování zaměstnanců pracujících z domova ukázalo, že lidem na home office rapidně klesá motivace a s tím i produktivita práce.... (15. 4. 2021)
Globální výdaje na informační technologie letos meziročně vzrostou o 8,4 procenta na 4,1 bilionu dolarů. Podle analytiků společnosti Gartner podniky urychlují realizaci plánů... (9. 4. 2021)
Čas ušetřený cestováním (83 %), větší prostor pro rodinu (68 %) a možnost pracovat v průběhu dne bez pevně stanovených hodin (56 %) jsou... (31. 3. 2021)
Pouhých 32 % evropských spotřebitelů se domnívá, že firmy, s nimiž vstupují do kontaktu, nyní poskytují lepší digitální zkušenost oproti době před vypuknutím... (31. 3. 2021)
Práce z domova se stala realitou pro třetinu zaměstnanců. Na home officu jednoznačně dominují zaměstnanci z Prahy a Brna, kde tak pracuje až polovina zaměstnanců.... (26. 3. 2021)
Jeden z nejrozsáhlejších průzkumů použití open source technologií v podnikovém prostředí 2021 State of Enterprise Open Source Report přinesl pro někoho možná překvapivá zjištění. Mezi ta klíčová... (11. 3. 2021)